
Dünyanın önde gelen işletmeleri, hükümetleri ve sivil toplum kuruluşları, veri analiz etmek ve kritik karar süreçlerinde öngörü kazanmak için Esri teknolojisinden faydalanmakta ve Esri teknolojisine güvenmektedir. Esri Bakım Programı, sunmuş olduğu teknik destek, sınırsız e-eğitim erişimi, kaynaklar ve çok daha fazla avantaj ile güncel coğrafi yenilikler hakkında bilgi sahibi olmanızı kolaylaştırır.

CBS yatırımınızdan en iyi şekilde yararlanın

Aktif kullanıcılar için sağlanan avantajlar
Güncel Coğrafi Yeniliklere Erişim
Lisansınızın bakım kapsamında olması, kurumunuzu son teknoloji ile güncel tutar ve platformunuzun güvenliğini garanti eder. Esri, ArcGIS ‘in her yeni sürümünde daha büyük sorunları yanıtlayabilmeniz ve daha bilinçli kararlar alabilmeniz için gelirinin yaklaşık üçte birini Ar-Ge çalışmalarına yatırmaktadır.
Birinci Sınıf Teknik Destek Hizmeti
Esri Bakım Programının bir parçası olduğunuzda, operasyon saatlerimiz içerisinde, My Esri’de yer alan teknik destek bildirim formu aracılığıyla Esri Sertifikalı destek analistlerimiz ile iletişime geçip, yaşadığınız problem ile ilgili teknik destek hizmeti alabilir, açmış olduğunuz bildirime verilen cevapları ve bildiriminizin durumunu takip edebilirsiniz.
Etkili Küresel Ağ Erişimi
Kurumunuz, dünya çapında veriye dayalı karar vermede fark yaratmayı taahhüt eden, CBS kullanıcılarının ve uzmanlarının olduğu topluluğa bağlıdır. Bakım yoluyla, ağ avantajlarından, kullanıcı forumlarından ve bulut hizmetlerinden kesintisiz faydalanmaya devam edebilirsiniz. Ayrıca, her yıl düzenlenen dünyanın en büyük CBS etkinliğine kayıt hakkı elde edebilirsiniz.
Güçlü E-Öğrenme Kaynaklarına Erişim
Son teknoloji ile güncellenen çevrim içi eğitim kütüphanesine erişim sağlayabilir, ihtiyacınız olan sonuçları elde etmek için gereken kaynakları takip edebilirsiniz.
Kapsamlı Uyumluluk Testi
Yazılımın her yeni sürümü en son işletim sistemleri (Windows - Linux) ve veri tabanı sürümleri ile uyumluluk açısından test edilir ve sertifikalandırılır. Bakım hizmeti ile sistemlerinizi güncellerken, kritik araçlara veya verilere erişimi kaybetme konusunda endişe etmenize gerek kalmaz.
Zengin Bulut İçeriği ve Hizmetleri
Living Atlas, ArcGIS uygulamaları, görüntüleri, altlık haritaları ve veri setleri ile projelerinizi geliştirebilirsiniz. Bakım kapsamında olan ArcGIS Desktop kullanıcıları bu kaynaklara ArcGIS Online aboneliği ile erişim sağlayabilirler.

Bakımınızı satın alın veya yenileyin
Yukarıda bahsettiğimiz tüm bu bakım ve güncelleme avantajlarından faydalanmak için ve MyEsri hesabınıza nasıl ulaşacağınızı öğrenmek için satış danışmalanlarımızdan bilgi alın.
Başarılı Kullanıcıların Neler Yaptığına Bakın
Bakım yoluyla kullanılabilen ileri özellikler, karmaşık sorunları çözmenize, süreçleri iyileştirmenize ve değişimi yönlendiren iş akışları oluşturmanıza yardımcı olabilir. İş kolunuzdaki endüstri lideri firmaların bazılarının etkilerini artırmak için bakım avantajlarını nasıl kullandığını görün.

Case Study
City of Johns Creek | Government
With access to the latest GIS capabilities, the City of Johns Creek proves that even small communities can use these tools to answer big questions.

Case Study
Cal OES | Public Safety
Esri's support team stood behind the California Governor's Office of Emergency Services (Cal OES) as its staff modernized and scaled up operations.

Case Study
NASA | Government
Software upgrades optimized for the latest operating systems ensure that scientists have seamless access to time-saving geospatial analysis tools.

Case Study
BP | Oil and Gas
With up-to-date, cloud-optimized software, BP is poised to migrate to a centralized GIS platform that enables real-time operations worldwide.

Case Study
Walgreens | Commercial
Empowered by user-friendly GIS tools and accessible training available through maintenance, Walgreens drives corporate strategy across divisions.

Case Study
CoServ | Utilities
Leveraging its bundled ArcGIS Online subscription, CoServ saves time in the field and maximizes its return on investment as its customer base expands.
Sık Sorulan Sorular
Mevcut ürünümün bakımını nasıl yenileyebilirim?
Mevcut ürün bakım teklifleriniz için satış danışmanlarımıza e-posta atabilirsiniz.
Bakım süremin dolması durumunda sürekli lisanslarımı kullanmaya devam edebilir miyim?
Evet, sürekli yazılımlarınız çalışmaya devam eder ve analiz araçlarına erişebilirsiniz. Ancak, yukarıda belirtilen avantajlara erişim sağlayamazsınız.
Ana modülümde bulunan ArcGIS Online aboneliğimi nasıl aktifleştirebilirim?
Lisansı satın alan ya da teslim edilen kişiye, e-posta yolu ile ArcGIS Online aktivasyon davetiyesi gönderilir. Bu kişinin kim olduğundan ya da aboneliği aktifleştirdiğinde emin değilseniz, lütfen satış ekibimizi bilgilendiriniz. (satis@esri.com.tr ) Bu durumda, ArcGIS Online aktivasyon davetiyeniz tekrar gönderilebilir.
E-öğrenme, güncellemeler, teknik destek ve ArcGIS Online’a erişimim var. Bu, bakımım olduğu anlamına mı gelir?
Evet. E-öğrenme, teknik destek ve ArcGIS Online erişimi yalnızca bakım kapsamında olduğunuzda mümkündür. Bu avantajlardan faydalanmaya devam etmek için ürününüzü güncel tutmanız gerekmektedir.
Dönemsel lisansım veya aboneliğim var. Bakım ile aynı avantajlara erişebilir miyim?
Evet, tüm dönemsel lisans ve abonelikler aktif olduğu sürece, yukarıda belirtilen avantajlardan faydalanabilir. Lisans döneminizi veya abonelik sürenizi yenilememeniz durumunda, bakım avantajlarından faydalanamaz ve yazılımı kullanmaya devam edemezsiniz.
My Esri nedir ve hesabıma nasıl erişim sağlayabilirim?
My Esri kuruluşunuz ile ilgili ayrıntılara doğrudan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri portalınızdır. My Esri üzerinden, bakım durumunuzu, kuruluş bilgilerinizi, mevcut lisans bilgilerinizi görüntüleyebilir, lisans kurulum dosyalarınızı indirebilirsiniz. Ayrıca, eğitim izinlerinizi yönetebilir, teknik destek bildirimi oluşturabilir ve teknik destek bildirim durumunuzu görüntüleyebilirsiniz.