ArcGIS Business Analyst

ArcGIS Business Analyst

Konum tabanlı pazarlama zekası

ArcGIS Business Analyst’i kullanarak insanları ve fırsatları açıkça görün. ArcGIS Business Analyst, masaüstü, web ve mobil uygulamalarla planlama, yer seçimi ve müşteri segmentasyonu için konum tabanlı analizler sağlar. Doğru raporlar ve dinamik sunumlar için demografik verileri, yaşam tarzı ve harcama verilerini harita tabanlı analizlerle birleştirin.

Business Analyst’in Faydaları

Veri ve raporlar

Konum kararlarını yönlendirecek veriler

Konum hakkındaki varsayımlarınızı doğrulamak için veri odaklı bir yaklaşım kullanın. Potansiyel alıcılar, müşteriler veya hastalar hakkındaki verilerle, konum ve mülk maliyetleri ile alakalı özel verileri birleştirin. Mevcut yıl verilerini ve beş yıllık projeksiyon planlamalarını kullanarak doğru tahminler yapın.

Güçlü analiz

Saha seçimi ve pazar planlaması için araçlar

Pazar yerlerinin nerede genişleteceğini veya azaltacağını görmek için analizler yapabilirsiniz. Araçlar, tüketici profili oluşturma, pazar potansiyeli, satış tahmini ve sürüş zamanı içerir. Demografik analizler gerçekleştirebilir, tesis alanlarını seçebilir, bir yerin çevresinde ticaret alanları yaratabilir ve ürünleriniz veya hizmetleriniz için bir pazar tanımlayabilirsiniz.

Çarpıcı İnfografikler

Analizinizi çarpıcı bir şekilde sergileyin

Esri'nin demografik bilgileri, pazar profilleri, konut, eğitim ve risk altındaki popülasyonlar gibi bilgileriniz ve verilerinizle faydalı infografikler oluşturun. Markanız için infografikleri özelleştirin. Kolay dağıtım için ekranınızı PDF, HTML veya görüntü dosyası olarak dışa aktarın.

Alan planlama

İş akışları bölge planlarını iyileştirir

Her konum ve bölge işletmecilerinin başarılı olmasına yardımcı olmak için ağınızı dengeleyin. Bölge tasarımı, konum tahsisi ve pazar nüfuz analizleri için otomatik iş akışları kullanın. Düşük performans gösteren alanları bulun, önerilen yerler için performans seviyelerini tahmin edin. Alan uygunluğunu analiz etmek için çoklu veri katmanlarını entegre edin.

Müşteri segmentaasyonu

Yeni ve mevcut müşterileri hedefle

Müşterilerinizin tercihlerini ve ihtiyaçlarını anlayın, böylece kimleri hedefleyeceğinizi ve nasıl bir strateji geliştirececeğinizi öngörebilirsiniz. Bu sayede müşterileri hedeflenen gruplara ayırabilir; yaş, gelir, cinsiyet, aile boyutu ve sağlık geçmişini içeren demografik bilgilere ulaşabilirsiniz. 

Verileri keşfedin ve raporları görüntüleyin

Previous
Next

ArcGIS’e entegre edilmiş Business Analyst

İhtiyacınız olduğunda, her yerde, her cihazda, her an kullanılabilir. Business Analyst mevcut iş akışınıza, SaaS çözümlü bir web tarayıcısı veya şirket içi ArcGIS ekosisteminizin bir parçası olarak uygulanabilir.

ArcGIS hakkında daha fazlası

Blog Yazılarımız