Skip to Content

GM haritadaki noktaların ötesine geçiyor

General Motors, rekabet ortamını anlamak için verilerini kullanıyor. Sağlam mekansal analitik, 4.300 GM bayisine yerel talebi nasıl başarılı bir şekilde karşılayabilecekleri ve işi nasıl büyütecekleri konusunda fikir veriyor. Müşteri tercihlerini anlamak, şirkete mükemmel müşteri hizmeti sunma konusunda bir avantaj sağlıyor.

Rekabette üstünlük sağlamak


Akıllı haritalama ve analitik, bilinçli kararlarınıza yön verir. Esri'nin ArcGIS teknolojisi ile rekabet avantajı elde edin. Pazar payını artırmak için gerçek zamanlı ürün performans takibi ve gelişmiş analitik kullanın. Tedarik zinciri iş akışlarını, verimliliklerini ve risklerini görselleştirin. Müşteri memnuniyetini arttırın ve küresel pazarlarda rekabet avantajı elde edin.

Mekansal Analiz

Pazar fırsatlarının ve tehditlerin nerede gelişebileceğini öngörme yeteneği kazanın. Büyümek, verimliliği arttırmak ve riski azaltmak için canlı veri trendlerini geçmiş kalıplarla birleştirin.
Map overlaid with data on a monitor

Veriye Dayalı Tahminler

Farklı verileri toplayın ve birleştirin. Satış rakamları, pazarlama kampanyaları ve karmaşık tedarik zinciri operasyonlarındaki gizli bilgiyi ortaya çıkarın.
Two tablets showing a map with overlaid data and a dashboard

Gerçek Zamanlı Durumsal Farkındalık ve Uyarı

Personelin gerçek zamanlı bilgileri toplaması, görüntülemesi ve paylaşması için yetki verin. Her zaman, her yerde, herhangi bir cihazda tedarikçi, müşteri ve ürün durumlarına hızlı bir şekilde yanıt verin.
Real time monitoring of customers served

Operasyonlarınızda Haritalama ve Mekansal Analizlerlerden yararlanın

Büyüme fırsatlarını keşfedin ve hizmetlerinizi güçlendirin.

Previous
Next

Geçmiş Blog Yazılarımız

Previous
Next

Bizimle İletişime Geçin

CBS ile Üretim Sektöründe Neler Yapabileceğinizi Öğrenin

İletişime Geçin