GM haritadaki noktaların ötesine geçiyor
General Motors, rekabet ortamını anlamak için verilerini kullanıyor. Sağlam mekansal analitik, 4.300 GM bayisine yerel talebi nasıl başarılı bir şekilde karşılayabilecekleri ve işi nasıl büyütecekleri konusunda fikir veriyor. Müşteri tercihlerini anlamak, şirkete mükemmel müşteri hizmeti sunma konusunda bir avantaj sağlıyor.
Rekabette üstünlük sağlamak
Akıllı haritalama ve analitik, bilinçli kararlarınıza yön verir. Esri'nin ArcGIS teknolojisi ile rekabet avantajı elde edin. Pazar payını artırmak için gerçek zamanlı ürün performans takibi ve gelişmiş analitik kullanın. Tedarik zinciri iş akışlarını, verimliliklerini ve risklerini görselleştirin. Müşteri memnuniyetini arttırın ve küresel pazarlarda rekabet avantajı elde edin.
Mekansal Analiz
Pazar fırsatlarının ve tehditlerin nerede gelişebileceğini öngörme yeteneği kazanın. Büyümek, verimliliği arttırmak ve riski azaltmak için canlı veri trendlerini geçmiş kalıplarla birleştirin.

Veriye Dayalı Tahminler
Farklı verileri toplayın ve birleştirin. Satış rakamları, pazarlama kampanyaları ve karmaşık tedarik zinciri operasyonlarındaki gizli bilgiyi ortaya çıkarın.

Gerçek Zamanlı Durumsal Farkındalık ve Uyarı
Personelin gerçek zamanlı bilgileri toplaması, görüntülemesi ve paylaşması için yetki verin. Her zaman, her yerde, herhangi bir cihazda tedarikçi, müşteri ve ürün durumlarına hızlı bir şekilde yanıt verin.

Operasyonlarınızda Haritalama ve Mekansal Analizlerlerden yararlanın
Büyüme fırsatlarını keşfedin ve hizmetlerinizi güçlendirin.
Previous
Next
Geçmiş Webinarlarımız
Previous
Next
Geçmiş Blog Yazılarımız
Previous
Next
Bizimle İletişime Geçin
CBS ile Üretim Sektöründe Neler Yapabileceğinizi Öğrenin