Mağazacılık


Müşteri tercihleri mağazadan mağazaya değişiklik gösterir. Perakendeciler, her farklı bir konumda müşterilerin ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmak ister. Gelişmiş mağazacılık için ArcGIS yazılımında segmentlere ayrılmış demografik veriler, müşteri analizi ve haritalama kullanarak hangi mağazalarda hangi ürünleri sergileyeceğinizi bilin. 

Parakende Sektörü Stratejileri

  • Ürün Planlaması

    Doğru yerde doğru ürünü satmak, pazarı anlamak için haritaları ve verileri kullanın.
  • Yerelleştirme

    Bir mağazada neyin başarılı olduğunu öğrenin ve bölgesel tercihlere göre kişiselleştirin.

  • Segmentasyon

    Müşterilerle doğru ürünleri ve hizmetleri eşleştirmek için özelleştirilmiş veriler ve haritalar kullanın.

Previous
Next

Bizimle İletişime Geçin


CBS ile Perakende Sektöründe Neler Yapabileceğinizi Öğrenin

İletişime Geçin