BAŞARI ÖYKÜLERİ
ANZ, National Bank ile birleşmesinde haritalamayı nasıl kullandı?
Yeni Zelandalı ANZ, National Bank ile birleşmesi sırasında müşterileri elde tutmak ve çekmek için ArcGIS yazılımını kullandı. Tek bir marka oluşturma ve hizmet kapsamını genişletme süreçlerini gerçekleştirirken, haritalama verileri ve analitikten yararlanmak, müşterilerinin sorularına cevap verebilmesini sağladı.
Her bilgiyi hesaba katın
Başarılı finansal kuruluşlar, yerel müşteri ihtiyaçlarını anlar. Tüketici ve işletme davranışlarındaki, taleplerindeki coğrafi değişim banka performansını etkiler. Gelişmiş haritalar ve mekansal analitik, ilişkiler ve kalıplar hakkında derinlemesine bir bilgi verir, karmaşık soruları cevaplar ve kararları güçlendirir.
Aksiyon almadan önce anlayın
Büyük miktarlarda finansal veriyi hızlı bir şekilde analiz edip, performansa göre fırsat üzerinde rekabet oluşmadan aksiyon alın.
Yeni pazarları ve fırsatları keşfedin
Yatırım getirinizi optimize etmek için müşterinin ihtiyaçlarını ve hizmetin az olduğu pazarları anlayın.
Müşterinin özel kalmasını sağlayın
Daha iyi müşteri anlayışı ve bankacılık hizmetlerinin iyileştirilmesi ile müşterilere verdiğiniz değeri arttırın.
Fırsat ve riskleri anlayın
ArcGIS yazılımındaki haritalar ve gelişmiş analitik ile verileri, organizasyon genelinde performansı ve müşteri hizmetlerini geliştiren öngörüye dönüştürün.
Previous
Next
Önerilen Videolar
Previous
Next
Geçmiş Blog Yazılarımız
Previous
Next
Bizimle İletişime Geçin
CBS ile Bankacılık Sektöründe Neler Yapabileceğinizi Öğrenin