Skip to Content

Bankacılık

Finans sektöründeki her şey hiperlokaldir. Bankacılıkta konum bilgisi, neyin ve neden olduğunu anlamının anahtarıdır.

BAŞARI ÖYKÜLERİ

ANZ, National Bank ile birleşmesinde haritalamayı nasıl kullandı?

Yeni Zelandalı ANZ, National Bank ile birleşmesi sırasında müşterileri elde tutmak ve çekmek için ArcGIS yazılımını kullandı. Tek bir marka oluşturma ve hizmet kapsamını genişletme süreçlerini gerçekleştirirken, haritalama verileri ve analitikten yararlanmak, müşterilerinin sorularına cevap verebilmesini sağladı.

Her bilgiyi hesaba katın


Başarılı finansal kuruluşlar, yerel müşteri ihtiyaçlarını anlar. Tüketici ve işletme davranışlarındaki, taleplerindeki coğrafi değişim banka performansını etkiler. Gelişmiş haritalar ve mekansal analitik, ilişkiler ve kalıplar hakkında derinlemesine bir bilgi verir, karmaşık soruları cevaplar ve kararları güçlendirir.

Aksiyon almadan önce anlayın

Büyük miktarlarda finansal veriyi hızlı bir şekilde analiz edip, performansa göre fırsat üzerinde rekabet oluşmadan aksiyon alın.

Financial data overlaid a map on a monitor screen.

Yeni pazarları ve fırsatları keşfedin

Yatırım getirinizi optimize etmek için müşterinin ihtiyaçlarını ve hizmetin az olduğu pazarları anlayın.

Illustrated map of residential neighborhoods overlaid with data

Müşterinin özel kalmasını sağlayın

Daha iyi müşteri anlayışı ve bankacılık hizmetlerinin iyileştirilmesi ile müşterilere verdiğiniz değeri arttırın.

Screenshot of map with overlaid customer data

LEGEND

    Close legend
    1 2 3 4 5

    Fırsat ve riskleri anlayın


    ArcGIS yazılımındaki haritalar ve gelişmiş analitik ile verileri, organizasyon genelinde performansı ve müşteri hizmetlerini geliştiren öngörüye dönüştürün.
    Show More

    Bizimle İletişime Geçin


    CBS ile Bankacılık Sektöründe Neler Yapabileceğinizi Öğrenin

    İletişime Geçin