Teknik Destek Uzmanı İş Başvurusu

 

Firmamızın Ankara ofisinde görev alacak "Teknik Destek Uzmanı" arıyoruz.

Genel Bakış

İyi bir yazılım, zeki insanların sıkı çalışmasını gerektirir. Esri Teknik Destek Hizmetleri, ihtiyaç duyulduğu her durumda kullanıcılarına yardımcı olabildiğinden emin olmak isteyen bir kimliği benimsemiştir. Bize katıldığınızda bir Destek Analisti olarak, insanlarla onların hedeflerini anlamak ve çevrelerindeki dünyayı olumlu yönde etkileme arayışlarını desteklemek için bağ kuracaksınız. Çok yönlü becerileriniz ile proaktif olarak dinamik ve yüksek performanslı bir ortamda çalışırken, dahili ve harici en zorlu sorunlarımızı çözmek için yeni ve yaratıcı çözümler geliştirebileceksiniz. Kullanıcılarımızın, başarıya ulaşması ve ülkemizin dört bir yanında konumun gücüne dayanan kararlar alması için dünya standartlarında teknik destek hizmeti sunan bir ekibin parçası olabilirsiniz.

Sorumluluklar

 

·       Esri kullanıcılarına, etkili iletişim ve etkin sorun çözme teknikleriyle yüksek kalitede teknik destek ve müşteri hizmetleri sağlamak

·       ArcGIS Enterprise ve ilgili teknolojilerin kurulumu, kullanımı, yapılandırılması ve performansı dahil olmak üzere müşteri sorunlarına yönelik çözümleri tespit etmek, anlamak ve aktarmak

·       Yüksek enerjili ve tempolu, hevesli, pozitif ve işbirlikçi bir kurum kültüründe sıkı çalışmak

·       Müşteri İlişkileri Yönetimi sisteminde, müşteri bildirimleriyle ilgili kapsamlı dokümantasyonu sağlamak

·       Konusunda uzman biri olarak, dahili ve harici kullanıcılara sunulan bilgi makalelerini yazmak ve düzenlemek

·       Yazılımın geliştirilmesi için; sorunları tespit etmek, kusurları ve önerileri kayıt altına almak

·       Müşteri ve iş ihtiyaçlarının gereklilikleri doğrultusunda, yazılım desteğinin diğer teknik alanlarında da çalışmak

 

Gereklilikler

 

·       Sorun giderme yöntemleri ve analitik beceriler ile üstün müşteri hizmetleri sağlamak. 

·       Değişen çalışma ortamına uyum sağlama, yüksek hacimli bilgiyi akılda tutabilme ve yeni konseptleri hızlıca öğrenme yeteneği

·       Windows ve Linux işletim sistemlerinin kullanımına hâkim olmak veya öğrenme becerisine sahip olmak

·       Güvenlik (SSL ve TLS), ağ iletişimi (DNS, DHCP, portlar, web sunucusu izinleri, load balancerlar, LAN/WAN teknolojisi) ve ArcGIS Enterprise ile ilgili teknolojilerin kurulumu, yapılandırması ve performansı dahil olmak üzere bilgi teknolojisi kavramlarının iyi bir şekilde anlaşılması

·       SQL Server veya PostgreSQL, Oracle gibi ilişkisel veritabanı yönetim sistemlerinde (RDBMS) deneyim sahibi olmak

·       Geodatabase versiyonlama ve replikasyonu, utility network, geometric network, parcel fabric ve/veya ArcGIS Workflow Manager ile ilgili bilgi sahibi olmak

·       Teknik bilgileri açık ve kısaca, sabırlı bir şekilde iletme yeteneği

·       En az 4 yıllık iş deneyimi sahibi olmak

Teknik Destek Uzmanı İş Başvurusu

Başvur