Ofis Yöneticisi İş Başvurusu
Firmamızın Ankara ofisinde görev alacak "Ofis Yöneticisi" arıyoruz.
Genel Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Alanında en az 2 yıl tecrübeli,
- İyi derecede İngilizce bilen,
- Telefon, faks, e-mail vb. iş trafiğini yönetebilecek,
- Ms Office programlarını etkin düzeyde kullanabilen,
- Yazılı iletişim teknikleri hakkında bilgi sahibi,
- Raporlama ve dosyalama sistemlerini bilen,
- Etkin iletişim becerilerine sahip,
- Planlama, organizasyon ve zaman yönetimi becerileri olan,
- Protokol ve görgü kurallarını bilen,
- Diksiyonu düzgün,
- Seyahat engeli olmayan,
- Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek,
- Ankara’da ikamet eden veya edebilecek olan
İş Tanımı
- Firmaya gelen ürün ve evrakları teslim almak, ilgililerine haber vermek ve teslim etmek, gelen-giden kayıtların kaydını tutmak,
- Firmayı ziyaret eden kişileri ilgililerine yönlendirmek ve ziyaretçi giriş-çıkış kayıtlarını tutmak,
- Dışarıdan firmaya gelen telefonları yanıtlamak, ilgililerine aktarmak,
- Firmanın, kırtasiye, mutfak vb. ihtiyaçları için tedarikçi araştırmalarını yapabilecek,
- Düzenlenen etkinlik ve diğer konularda, gerektiğinde birimler arası koordinasyonu yapabilecek,
- Firma çalışanlarının konaklama, ulaşım ihtiyaçları için acente araştırmaları yapabilecek,
- Diğer idari işlerle ilgili destek verebilecek,
- Karşılaşılan durumlar ile ilgili hızlı karar verebilmek ve çözüm odaklı değerlendirmelerde bulunabilecek,
Ofis Yöneticisi arıyoruz.