Müşteri Başarısı Uzmanı


Ankara Merkez Ofis

CV Gönderin

        

CBS Sektöründe öncü şirketimizin Ankara’da Teknokent ofisinde görevlendirilmek üzere “Müşteri Başarısı Uzmanı” takım arkadaşı arayışı bulunmaktadır.

Kurumsal Çözümler Grubu çatısı altında Müşteri Başarısı birimimizde CBS etkisini genişletmek, teknolojimizin daha iyi ve verimli kullanılmasında teknik yönlendirme yapmak ve kullanıcının başarısını sağlamak vizyonu ile çalışan ekibimize yeni bir takım arkadaşı arıyoruz.

Bu ekibin parçası olmak demek; hem müşteri odaklı hem işbirlikçi olarak çözüme yönelik bağ kurmak demektir. Müşteri Başarısı Uzmanı olarak proaktif, dinamik, çevik bir iş ortamında çok yönlü becerileri kullanarak müşterilerimizi desteklemek üzerine kariyer yapabilirsin.

Genel Yetkinlikler 

  • Çevresindeki dünyayı olumlu yönde etkileme anlayışında olan,
  • Teknik bilgi ve veriyi kolay okuyabilen,
  • Araştırmayı ve bilgiyi süzerek dokümante etmeyi seven, 
  • Sunum, rapor ve doküman hazırlama konularında deneyimli,
  • İletişim becerileri gelişmiş, iç motivasyonu yüksek, 
  • Kalıpların dışında düşünebilen, çözüm odaklı,
  • İnsan ilişkilerinde ikna ve müzakere yeteneği kuvvetli, 
  • Takım olarak çalışmaktan motive olan ve takım çalışmasını motive edebilen, 
  • Analitik düşünme, düşündüğünü planlama yeteneğine sahip, 
  • Yurt içi seyahat engeli bulunmayan, 
  • Ehliyeti olan ve aktif araç kullanabilen, 
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış ya da mükellefiyeti olmayan şartlarını taşıyorsan.

Genel Teknik Yetkinlikler 

Eğer sen de;

  • Üniversitelerin tercihen CBS, Bilgisayar Bilimleri, İşletme Yönetimi veya Yazılım Mühendisliği, Şehir  Planlama, Harita Mühendisliği, Geomatik Mühendisliği ya da ilgili diğer teknik alanlarından mezun,
  • ArcGIS platformunu (masaüstü, sunucu )kullanarak kurumsal CBS çözümlerini ve hizmetlerinin çıktılarını yönetme ve yürütme üzerine en az 2 yıl deneyimli, 
  • Başarılı proje yönetimi veya teknik iş yönetimi konusunda deneyimli,
  • İyi seviyede İngilizce bilgisine sahip (okuma, yazma, konuşma), 
  • İyi seviyede yazılı ve sözlü iletişim ve sunum becerisi, 
  • Motivasyonu yüksek, proaktif, çözüm odaklı ve takım oyuncusu olarak müşteri ilişkilerini yönetme becerisi, 
  • Sektöre ait prensip ve stratejilerin farkında olma, 
  • Birden fazla eşzamanlı etkinliği etkin bir şekilde öncelik sırasına koyarak koordine edebilme ve sonuçlandırabilme becerisi, 
  • Sürekli öğrenme prensibine sahip olma, 
  • Tercihen sektör bilgili ve deneyimli (örneğin, yerel yönetim, kamu hizmetleri, ulaşım, enerji), 
  • Tercihen ArcGIS çözümlerinin tasarımı, geliştirilmesi, uygulanması veya yönetimi konusunda deneyimli,
  • Tercihen Esri teknolojisini profesyonel bir ortamda kullanmış, 
  • Tercihen masaüstünden sunucu uygulamalarına ve geliştirme araçlarına kadar çeşitli CBS ve bilgi yönetimi yazılım ürünleri konusunda bilgi sahibiyim diyorsan.

İş Tanımı

Senden;

  • Müşteri isterlerini konu uzmanlarına yönlendirerek, müşteriyi sürekli destekleme bilinciyle hizmet seçeneklerinde alternatif yaratarak Müşteri Başarısı birimini en iyi şekilde temsil etmek,
  •  Müşterilerimizin iş akışları içindeki Esri teknolojisinin değerini keşfetmelerine ve yaptıkları yatırımlarda önemli ölçüde geri dönüş almalarını sağlamak amacıyla müşterilerimizle kesintisiz ve proaktif etkileşimde bulunmak,
  • ArcGIS platformunun gücünü ve değerini açıkça ifade eden, etkili iş geliştirme ve fırsat yakalamayı desteklemek için ilgili sistemleri, yönergeleri, politikaları ve şablonları geliştirmek, etkili sunum ve liderlik becerilerini kullanarak müşterilerimize aktarmak, 
  • Müşterilerimize en iyi hizmeti sunabilmek ve müşterinin genel iş faaliyetlerinin, iş akışlarının hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacak öneriler sağlamak çin Esri ve Esri Türkiye yöneticileri, müşteri yöneticileri ve teknik ekipler ile uyumlu ve koordineli çalışmanı bekliyoruz.

Başvurularınızı culture@esri.com.tr adresine yapabilirsiniz.

Müşteri Başarısı Uzmanı İş Başvurusu

Başvur